Ga naar inhoud

pc werkt niet meer: mb of grafische kaart defect?


marcske01

Aanbevolen berichten

hallo,

Zoals op een andere plaats al eens beschreven laat ik nu weten dat mijn pc nog steeds niet werkt. Heb voeding vervangen. Kan mijn pc opstarten(ventilators draaien allemaal en ook de dvd speler/brander werkt, maar krijg geen pieptoon te horen ,en ook geen beeld. Lichtjes van de aan en uit knop branden niet alsook geen contact met toetsenbord en muis. HD draait wel denk ik. Nu vermoed ik dat het ofwel mijn moederbord is dat defect is of mijn grafische kaart. Hoe kan ik zeker weten wat er nu wel degelijk defect is?Heb nu het batterijtje er uit gehaald en ga het er straks terug insteken, en de aan en uit knop enkele malen indrukken .Maar wat als het allemaal nog niet helpt? Ik wil natuurlijk geen nieuw moederbord kopen als het de videokaart blijkt te zijn en vice versa. Graag enkele tips. Misschien nog een "domme vraag" Ben ik al mijn gegevens kwijt als ik hem uiteindelijk terug in gang krijg ,door ofwel mijn mb te vervangen ofwel mijn grafische kaart? Er staan nl op mijn pc enkele belangrijke mappen ,fotos en programma's in mijn documenten en office . En nog dit; wat kost een gemiddeld mb en grafische kaart ?Moet niet het neusje van de zalm te zijn maar wel iets degelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.