Ga naar inhoud

Anti-malware virus

Aanbevolen berichten

Hij is klaar maar niet hersteld helaas. TrayAgent.exe blijft terugkomen kan ordinaal 7426 niet vinden in DLL-bestand mfc90u.DLL etc. Allemaal gekke meldingen nog steeds. Net als de nieuwe software op het bureaublad en browser pagina's die automatisch opstarten.... :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Helaas is de laptop nog niet ok. Bleef de oude problemen houden en heb ondertussen lopen klooien. Nu blijft ie steeds opnieuw starten en gaat daar maar mee door. Ik heb net in systeemconfiguratie veilige modus aangeklikt en krijg hem niet meer uit die toestand.... Zelfs al de laptop uit een aangezet en hij blijft starten maar zie geen bureaublad...

Welke modus ik ook probeer

- - - Updated - - -

Welke modus ik ook probeer. Veilig, veilig met netwerkmogelijkheden, normaal starten. Welke optie kan ik kiezen om de pc te laten opstarten tot aan het bureaublad?

aangepast door kimbooo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik ooit eens van een forum als dit... Kan het niet zien nu. Mbam anti mailware zoiets. Heel betrouwbaar en goed programma altijd maar het virus maakt gebruik van het programma ofzo. Ik was er mee bezig en dacht gewoon dat ik met dat programma bezig was.

Als ik weer op mn bureaublad zou kunnen kan ik het zien, staat het anders niet ergens in het logje?

aangepast door kimbooo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jammer genoeg niet. Ik ging via configuratie naar systeemconfiguratie en toen heb ik dat aangevinkt. Nu blijft ie starten of ik kan in het, zal maar zeggen: DOS scherm, de opties voor veilige modus enzo kiezen.
Maar geen enkele optie in dat DOS-scherm werkt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.