Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb net op mijn computer een hp printer geinstalleerd.

ik heb bij deze printer software bijgekregen en heb deze gewoon geïnstaleerd.

als ik het programma probeer te openen lukt dit niet, ik krijg ook geen foutmelding en ik vind het programma niet terug bij proccessen in taakbeheer.

in veilige modus kan ik de software wel openen.

wie weet er raad?

alvast bedankt

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hoi yentldj30,

Hoe heb je de printer proberen te installeren, was deze al op je pc aangesloten en stond deze aan toen je de software hebt geïnstalleerd?

Geplaatst:

het is een netwerkprinter de printer stond op en dan heb ik de software geinstaleerd. ik kan wel printen maar er zijn bepaalde functies waarvoor ik die software moet openen.juist de software openen lukt niet. ik heb een windows 7 64 bit

ik heb de drivers geïnstaleerd van de site van hp.

Geplaatst:

Heb je tijdens de installatie vanuit het installatie programma de vraag gekregen of je een bekabelde of draadloze printer wilde installeren.

Is er ook de vraag gekomen om te netwerkprinter te zoeken en te kiezen?

Geplaatst:

ja dat is er gekomen en ik heb de draadloze printer aangeduid. dan heeft hij deze gezocht en gevonden. ik denk dat het aan het programma ligt en niet aan de instalatie, want ik heb de instalatie op 2 andere computers gedaan juist op dezelfde manier en daar lukt het wel.

Geplaatst:

Dan zou ik de software terug verwijderen via het Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Herstart je systeem en probeer dan eens de installatie over te doen?

Laat maar weten of het iets oplost?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.