Ga naar inhoud

outlook 2003


grijzegeus

Aanbevolen berichten

Controleer eerst en vooral of alle accountinstellingen juist staan.

Heb je meerdere accounts in gebruik in Outlook?

Indien je Internet explorer gebruikt voer dan ook onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan clarkie

ik heb reeds een herstelpunt met een vroegere datum ingevoerd ook msoffice volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en inderdaad niks helpt

ik heb ooit eens gelezen dat dit moet worden aangepast in het register maar mijn geheugen draait zover niet meer

ik probeer via google een oplossing re vinden maar dat blijkt niet eenvoudig te zijn en heb ik alleen dit probleem niet

iss er bvb een msoffice hulp website?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat venster uit bericht kan je krijgen door verkeerde accountinstelling (zie ook deze link) , dus controleer je paswoord en wachtwoord, of bij meerdere accounts vanaf het tweede account een vinkje verwijderen bij " het geselecteerde account opnemen in deze groep" in het venster instellingen voor verzenden en ontvangen.

Deze tip vond ik ook terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.