Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zou graag mijn herlaadknop terug IN de adresbalk hebben zoals op de afbeelding.

bij mij staat die er nu achter,alsook de stopknop

ik gebruik op beide pc's FF 25.0.1

post-34958-1417705603,2755_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

ja bij mij ook op mijn andere pc,alleen bij deze staat het zoals in onderstaande afbeelding

post-34958-1417705603,4221_thumb.jpg

post-34958-1417705603,3924_thumb.jpg

post-34958-1417705603,4044_thumb.jpg

aangepast door kane
Geplaatst:

of de toetscombinatie CTRL en R toets indrukken is ook een mogelijkheid om de pagina te hernieuwen.

Normaal gezien krijg je rechts in het zoekvenster een pijl (go of ga) knopje als je een zoekterm schrijft, nadien tijdens het laden van de pagina veranderd dit in een x kruisje (stop) knopje en als de pagina volledig geladen is krijg je de ronde pijl (herlaad) knopje

Zoals Kweezie Wabbit reeds beschreef kan je de F5 toets of de combinatie CTRL en R toets gebruiken om te herladen.

Lukt dit met een van deze opgesomde mogelijkheden?

Geplaatst:

als je rechts klikt bovenaan krijg je een snel menu te zien

klik daarin op Aanpassen

je krijgt een nieuw venstertje waaruit je de verschillende knopje kan verslepen naar het zoekvenster (ervoor of erna)

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Misschien lost het herinitialiseren van Firefox je probleem op, hoe je dat doet lees je hier.

heb dit geprobeerd en herlaadpijltje staat nu terug in adresbalk

probleem opgelost,nu FF terug instellen

thx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.