Ga naar inhoud

Blauw scherm + firefox reageert niet en scherm valt uit


Sino

Aanbevolen berichten

Kijk eens bij de services of je Background Intelligent Transfer Service kan vinden en welke status die heeft.

Heb je ondertussen al een nieuwe virusscanner?

Heb je die al een volledige scan laten doen en wat was het resultaat?

Die staat op handmatig en nee heb nog altijd Kaspersky die werkt en heb pc gescand maar niets gevonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet het opstarttype van de Background Intelligent Transfer Service eens op automatisch.

Gewoon dubbelklikken op de service, dan het opstarttype aanpassen en op OK drukken.

Herstart de pc.

Als de pc opgestart is, controleer dan of de Background Intelligent Transfer Service nu wel is opgestart.

Als de service is opgestart, kijk dan of de windows update service nu in de lijst staat.

Als de windows update service in de lijst staat en opgestart is, ga dan naar de windows updates en probeer of je nu naar updates kan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet het opstarttype van de Background Intelligent Transfer Service eens op automatisch.

Gewoon dubbelklikken op de service, dan het opstarttype aanpassen en op OK drukken.

Herstart de pc.

Als de pc opgestart is, controleer dan of de Background Intelligent Transfer Service nu wel is opgestart.

Als de service is opgestart, kijk dan of de windows update service nu in de lijst staat.

Als de windows update service in de lijst staat en opgestart is, ga dan naar de windows updates en probeer of je nu naar updates kan zoeken.

De Background intelligent transfer service staat nu op automatisch en is opgestart maar ik vindt nog steeds de windows update service niet in de lijst :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver zijn we nog lang niet hoor :-)

We laten de updates even rusten en gaan eerst eens kijken of er misschien een malware besmetting in het spel is.

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

  • Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

    [*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

    [*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

    [*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

    [*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

    [*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

    51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

    [*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

    • Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tijd die u er allemaal insteekt ^^

Ik heb die scan laten doen en zie hier de resultaten, u zei iets van malware euh ja dat kan best wel kloppen mijn buren zeiden me al eens dat er andere buren mogelijk via via hun pc en/of de mijne probeerde binnen te geraken maar dat gaat toch niet aangezien ik geen wifi heb en aangezien ze ook fysiek niet aan mijn pc kunnen komen, dacht dat het allemaal wat teveel paranoia was maar begin nu toch wat te twijfelen se... via zo een netwerkscan zie ik wel allemaal dingen printers enzo...

TDSSKiller.3.0.0.19_09.12.2013_19.58.21_log.txt

post-46256-1417705617,5323_thumb.jpg

TDSSKiller.2.8.16.0_09.12.2013_19.45.37_log.txt

TDSSKiller.3.0.0.19_09.12.2013_19.46.20_log.txt

TDSSKiller.3.0.0.19_09.12.2013_19.49.31_log.txt

TDSSKiller.3.0.0.19_09.12.2013_19.55.06_log.txt

TDSSKiller.3.0.0.19_09.12.2013_19.58.10_log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

... via zo een netwerkscan zie ik wel allemaal dingen printers enzo...
Dat is eigenlijk normaal in jouw geval.

Volgens het speccy logje uit je eerste bericht, ben je rechtstreeks verbonden met de telenet server (zonder eigen router) en als je dan een netwerkscan doet, zie je ook de andere telenet gebruikers die eveneens rechtstreeks verbonden zijn.

De scan met TDSSKiller is goed verlopen en er zijn geen rootkit besmettingen gevonden.

Nu gaan we eens kijken naar andere besmettingen.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locatie en sla deze op het bureaublad op.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.