Ga naar inhoud

Hoe TR/Crypt.XPACK.Gen3 verwijderen?

Aanbevolen berichten

De voorbije dagen leek het oké, ook al gebruikte ik mijn laptop ook niet zo ontzettend vaak. Gisterenavond kreeg ik dan plots weer de bad pool caller te zien, waarna hij probeert een opstartherstel uit te voeren wat vervolgens niet lukt. Momenteel krijg ik hem dus niet meer opgestart in gewone modus, enkel in safe mode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Programma's van microsoft office openen lukt me ook niet meer in safe mode. (Wat als ik me niet vergis normaal gezien wel kan?)

Ik krijg steeds de melding "Microsoft Office kan de licentie voor deze toepassing niet controleren. Een poging tot reparatie is mislukt of is geannuleerd door de gebruiker. De toepassing wordt nu afgesloten."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal je dan even opnieuw moeten uitvoeren in "veilige modus met netwerkverbinding". Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat zal weer in "veilige modus" moeten gebeuren. Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed een probleem met de harde schijf.

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed een probleem met de harde schijf.

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Ik kan pas ten vroegste woensdag een andere pc/laptop ter beschikking hebben. Alvast bedankt en ik laat iets weten wanneer dit gebeurd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.