Ga naar inhoud

Hoe TR/Crypt.XPACK.Gen3 verwijderen?

Aanbevolen berichten

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat je nog kan doen is in het BIOS kijken of de harde schijf daar nog herkend wordt.

Probeer Seatools nog een tweede en eventueel een derde keer.

Ik zou alvast beginnen om te proberen je persoonlijke bestanden te redden.

Als je windows nog kan opstarten, zet dan zo veel mogelijk over naar een externe schijf.

Als windows niet meer wil opstarten, prbeer het dan met een ubuntu live cd.

Hoe je deze ubuntu live cd maakt en gebruikt, kan je nalezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook meerdere pogingen met Seatools halen niets uit.

Voorloppig kan ik windows nog in safe mode opstarten, maar gelukkig had ik mijn bestanden ook al op een harde schijf overgezet.

In mijn Bios kan ik wel de hard drive terugvinden, denk ik: fixed HDD - WDC WD2500BEKT-75PVMT0 (250 GB).

Wat wil dit praktisch gezien zeggen? Best ergens binnenbrengen voor herstel? Er afscheid van nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn Bios kan ik wel de hard drive terugvinden, denk ik: fixed HDD - WDC WD2500BEKT-75PVMT0 (250 GB).

Wat wil dit praktisch gezien zeggen? Best ergens binnenbrengen voor herstel? Er afscheid van nemen?

Dat is inderdaad je harde schijf.

En voor de rest heb je helaas ook gelijk. :sad

Afscheid nemen van je harde schijf en binnendoen voor een nieuwe is de enige oplossing voor het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.