Ga naar inhoud

D-link wifi router instellingen

Roel W

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een D-link DES-1005D liggen van waar ik vroeger woonde. Nu wonen wij tijdelijk boven een losstaande garage van de ouders van mijn vriendin en hebben een internetkabel getrokken van hun modem naar de garage, om digitale tv en internet te hebben. Alleen weet ik het paswoord niet meer van het vroegere internet om via de wifi router op internet te gaan en heb ik geen handleiding meer van de D-link.

Nu heb ik wel al reeds onderaan de router met een balpen het ding gereset, met als gevolg een onbeveiligd draadloos netwerk "default" genaamd. Met onze telefoons geraken we hier op het internet, alleen geraak ik niet in de router om alles in te stellen en te beveiligen. Heb de laptop met een kabel verbonden met de router en al verschillende ip adres nummers ingegeven, mss niet de juist.

Ik heb wel alle gegevens van het telenet account en zou deze d-link liefst dezelfde instellingen geven.

Is er iemand die mij daarmee kan helpen want ben een leek hierin?! Van wat ik denk er van te verstaan is dat ik nu in de adresbalk een adres van nummers moet ingeven, om via de kabel in de router te gaan en ik dan in een pagina voor instellingen van de router kom om deze aan te passen. Bij telenet kan ik ook in "mijn telenet" bij "internet instellingen" zo een pagina met nummers vinden, ik neem aan dat hier ergens de gegevens voor de huis modem/wifi zijn ingesteld en mss andere gegevens kan vinden?

Alvast bedankt,

Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan met deze handleiding aan de slag

Met deze handleiding ben ik niet veel. Toch bedankt om de moeite te doen om ze even te posten, had deze ook al gevonden.

Na de "vele" xD reactie hier dan maar zelf nog wat liggen zoeken, en deze link is wel een goed hulpmiddel om een D-link in te stellen.

http://wifi.digihuis.be/D-Link_DWL-G700AP_bev.op.Windows7.pdf

Voor al degene die na mij hun D-link router willen instellen en hier zonder resultaat zitten te wachten op een beetje hulp, voila de oplossing!!

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.