Ga naar inhoud

2de beeldscherm probleem


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb een 2de beeldscherm gekocht om beter te kunnen gamen , nu heb ik men oud als 2de scherm gepakt. de resolutie staat bij beiden schermen op 1920x1080 maar op mijn 2de scherm is de resolutie toch veel te klein. zwarte balken aan de rand dus.

Dit is aangesloten met een dvi to hdmi kabel, weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben. vond ook niet direct iets terug op google , wss foute zoektermen gebruikt :P

Kan iemand me helpen? bedankt!

Besturingssysteem

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3/i5/i7 @ 3.60GHz 32 °C

Sandy Bridge-E/EP 32nm Technologie

RAM

15,9 GB DDR3 @ 666MHz (31-31-15-63)

Moederbord

MSI X79A-GD45 (8D) (MS-7760) (SOCKET 0) 17 °C

Graphics

DELL U2312HM (1920x1080@60Hz)

X223HQ (1920x1080@60Hz)

AMD Radeon HD 7800 Series

Harde schijven

488GB ATA ST500DM002-1BD14 SCSI Disk Device (SATA)

59GB ATA OCZ-AGILITY3 SCSI Disk Device (SATA)

Optische schijven

HL-DT-ST BD-RE BH10LS38 SCSI CdRom Device

DTSOFT Virtual CdRom Device

Audio

Realtek High Definition Audio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.