Ga naar inhoud

Taal wijzigen in windows 8

Frans c

Aanbevolen berichten

Ik heb enige tijd geleden mijn pc in duitsland gekocht.

helaas zat daar toen ook de duitse windows 7 bij.

ondertussen ben overgegaan naar windows 8 en na veel gebel ook de nederlandse taal kunnen toevoegen.

nu upgrade naar 8.1 gemaakt en loop tegen hetzelfde probleem aan en bij microsoft kunnen ze niet meer helpen.

in het configuratie scherm bij spraak, kan ik wel nederlands selecteren, maar zodra ik opties aanklik, krijg ik de melding: stellen sie eine verbindung mit dem internet her, um sprachepakete suchen zu konnen

ik heb een prima internet verbinding rechtstreeks op de modem.

iemand ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing gevonden in het engels:

I also encountered this problem after updating to 8.1.

I just found a solution to the problem, it seems you can't download the language pack since it is still selected as the default language even though it is not available due to the update. To be able to download the language pack you need to open the advanced language settings ("Systemsteuerung > Alle Systemsteuerungselemente > Sprache > Erweiterte Einstellungen") and change the topmost dropdown menu from english to "Sprachliste verwenden". At least that is how I could download and change the language pack again.

Hope I could help you with your problem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.