Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb voornamelijk een groot probleem met VDlownloader, ik heb mijn computer eens een format gedaan en heb meerdere problemen met het programma. :s De filmpjes kan hij niet downlouden naar mijn locatie van harde schijf en geeft steeds een foutmelding. Ik denk dat Windows firewall er echter iets tussen zit. Hoe kan ik dit oplossen a.u.b. Het is ook zo'n handig en leuk programma, maar als je het niet kan gebruiken. :bawling:

post-2413-1417703766,8835_thumb.jpg

post-2413-1417703767,0467_thumb.jpg

post-2413-1417703767,2772_thumb.jpg

Geplaatst:

heb je wel alle 3 de bestandjes die Vdownloader gebruikt uitgepakt?

als deze niet samen staan dan werkt het namelijk niet ;)

welke firewall gebruik je? die van windows... of een ander programma?

Geplaatst:
heb je wel alle 3 de bestandjes die Vdownloader gebruikt uitgepakt?

als deze niet samen staan dan werkt het namelijk niet ;)

welke firewall gebruik je? die van windows... of een ander programma?

De Firewall is van Vista zelf. Het rare vindt ik nu dat ik maar een bestand had om te downladen en dit was een exe bestand.

Van welke site kan ik deze best binnen halen. ;)

Ik heb hem van deze binnen gehaald,

Download VDownloader free - Download VDownloader - downloads.phpnuke.org

Geplaatst:
ik haal hem van de originele site af :)

http://www.vdownloader.es/files/vdownloader.zip

pak dit uit naar een eigen mapje ergens op je bureaublad bijvoorbeeld. (of pak het uit op je bureaublad en zet daarna alles in een mapje.. als het maar in dezelfde map staat)

probeer het nu nog eens :)

Dit heb ik gedaan, maar nog steeds de zelfde foutmeldingen, jij zegt alles in 1 mapje. Wel raar er zit maar 1 bestand in, en geen meerdere !!. ;)

Geplaatst:
Mijn zus heeft het programma ook binnen gehaald en heeft de zelfde problemen, wel raar. Maar hoe kom jij aan 3 bestanden dat hij er maar een heeft. Wij zouden samen de laatste versie hebben.

VDOWNLOADER - Download videos from Youtube, MySpace, ****otube, DailyMotion, Metacafe, Yuvutu, and similar sites

Dit is toch ook een oficieele site. ;)

Werk jij soms met xp !!.

Ik denk dat VDownloader niet draait op vista, volgens deze site.

http://vdownloader.en.softonic.com/

Geplaatst:

hmm.. heel erg vreemd dit.

ik draai inderdaad XP... en misschien heb ik nog een net iets oudere versie dan.. want ik heb nog meerdere bestandjes...

probeer anders eens met rechts te klikken en dan run als administrator

of bij eigenschappen --> tabblad compatibiliteit --> windows xp

Geplaatst:
hmm.. heel erg vreemd dit.

ik draai inderdaad XP... en misschien heb ik nog een net iets oudere versie dan.. want ik heb nog meerdere bestandjes...

probeer anders eens met rechts te klikken en dan run als administrator

of bij eigenschappen --> tabblad compatibiliteit --> windows xp

Allemaal al gedaan en geen suces. Zodus we zullen er ons bij moeten neerleggen, dan maar iets anders gebruiken zeker !!.

We zoeken nog wat verder. ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.