Ga naar inhoud

Game pc samenstellen.

RozyRun

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Een tijd geleden is mijn pc gesneuveld en toen ben ik gaan proberen op mijn laptop te gamen, maar die kan het niet aan.

Ik ben daarom op zoek naar een nieuwe pc en wil hem zelf samen stellen, alleen ik heb dus geen idee wat ik allemaal nodig heb.

- Graag wil ik dus een computer die gewoon alle games aan kan, ook vooral online game.

- Ook moet hij programma's zoals Vectorworks en sketchup aan kunnen.

- Ik wil het liefst niet al te veel geld uit geven, dus als het kan wil ik wel rond de €800 zitten, het liefst zelfs nog onder, maar dat is de max.

- Op het moment maak ik gebruik van windows 7, maar ik wil denk ik windows 8 we gebruiken (welke het beste is).

- Ik wil hem door mijn broer in elkaar laten zetten, dus dat gebeurd gewoon bij mij thuis.

- Graag zou ik een blue ray speler erin willen zetten (als ze niet te duur zijn en anders een gewone dvd speler).

- En ik zou hem later kunnen upgraden, als het nodig is.

- En ik zou willen dat mijn computer niet te veel herrie maakt.

Dus eigenlijk kortom is mijn vraag, wat heb ik nodig om een goede gaming computer te bouwen?

Groetjes RozyRun

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.