Ga naar inhoud

boost_interprocess

Aanbevolen berichten

Anticiperend op je vraag: er staat nog steeds een 'boost_enz' dir in mijn dir ProgrammData. Ik wilde een screendump voor jij bijvoegen - hoe kan dat?

- - - Updated - - -

sorry - je had al gereageerd, dus anticipeerde ik niet echt op je vraag. Maar wel interessant dat de log zegt 'deleted' en hij staat er nog steeds. ik denk dat hij een kopie die ik zelf had gemaakt van de dir heeft gedelete. Waarom ik dat had gedaan - ik wilde de dir ook op mijn desktop hebben omet kijken wat ik er mee kon/moest doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anticiperend op je vraag: er staat nog steeds een 'boost_enz' dir in mijn dir ProgrammData. Ik wilde een screendump voor jij bijvoegen - hoe kan dat?
Kan je zien wanneer die dir is aangemaakt (datum bij "eigenschappen" eventueel) ? En nu er een duplicaat bestaat, laat dan AdwCleaner eens opnieuw scannen. Kunnen we eens bekijken of die hem weer kan oppikken ? aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry - ik had je al een uitgebreid bericht gestuurd, maart ik heb iets fout gedaan, denk ik.

Het kwam op het volgende neer: C:\ProgramData\boost_interprocess = NIET uit mijn dir ProgramData verdwenen!

Vreemd - niet? Ik wilde graag een screendump meesturen, maar kon zo snel niet vinden hoe dat moet. GrGJ.

- - - Updated - - -

Ik blijf me verontschuldigen - want mijn vorige bericht was WEL doorgekomen. was even niet te zien - weet niet waardoor niet.

- - - Updated - - -

ik ga nu doen wat je me de laatste keer opdroeg - opnieuw scannen.

- - - Updated - - -

Ik vind je link van AdwCleaner niet meer terug in onze discussie. Als ik ga surfen, kom ik alleen betaalde versies tegen of free downloads op inferieure sites (denk ik). Kun je die link nog een keer in beeld brengen voor me. ik neem aan dat je het eerste gedeelte van de 'discussie' hebt gedelete?

- - - Updated - - -

‎Today ‎5 ‎december ‎2013, ‏‎1 hour ago - dit meldt Properties. Een uur geleden heb hem geopend en weer gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, de volledige discussie is nog aanwezig ... maar we zitten ondertussen al op de 2de pagina van dit topic. Misschien dat je daarom de vorige berichten niet meteen ziet. Klik hieronder op 1 en je krijgt de eerste pagina opnieuw in zicht.

Download 52147fb3b2536-AdwCleaner_99_3_16x16x32.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Clean.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand in het volgende bericht.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape. Ik ben even de draad kwijt. ik vind niet de hele 'discussie' meer. Volgens mij waren we al verder en had je mij opdracht gegeven AdwClener nog een keer te draaien omdat er nog steeds een dir van Boost_interprocess in Program Data. Ik had daar op gereageerd, maar nog geen antwoord gehad (toch?). Dank je tot later - Geert Jan.

- - - Updated - - -

ik verstuur dit laatste bericht en - hoppa: daar komt de rest van de discussie tevoorschijn. Sorry, sorry. Ik snap het niet - moet aan mijn laptop liggen? Ik ga lezen en kijken wat ik van je moet doen. GrGJ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Kape. dank je nogmaals, heb nu ook die pag 1 en 2 in de gaten. De/het (?) log komt hieronder. De log zegt dat hij er uit is, maar...hij zit er nog - heb ik meteen maar gecontroleerd. Interessant? GrGJ.

# AdwCleaner v3.014 - Report created 07/12/2013 at 14:48:06

# Updated 01/12/2013 by Xplode

# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (64 bits)

# Username : GJB - NOTEBOOK

# Running from : C:\Users\GJB\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\2VNX40SH\adwcleaner.exe

# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\boost_interprocess

Folder Deleted : C:\ProgramData\simplitec

Folder Deleted : C:\Users\GJB\AppData\Roaming\simplitec

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

-\\ Google Chrome v31.0.1650.63

[ File : C:\Users\GJB\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

AdwCleaner[R0].txt - [5793 octets] - [05/12/2013 12:25:17]

AdwCleaner[R1].txt - [1085 octets] - [07/12/2013 14:46:37]

AdwCleaner[s0].txt - [5822 octets] - [05/12/2013 12:26:33]

AdwCleaner[s1].txt - [1019 octets] - [07/12/2013 14:48:06]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s1].txt - [1079 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool by Thisisu naar je bureaublad.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met JRT

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

• Dubbelklik op JRT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Post de inhoud van deze log in je volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.