Ga naar inhoud

SDtray.exe beschadigd bestand, kan geen sofware meer installeren

tesstettelin

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Sinds vandaag heb ik een paar vervelende problemen met mijn laptop!

- Ik krijg de hele tijd een melding 'SDTray.exe - beschadigd bestand'. Ik heb geprobeerd om combifix etc te installeren, alleen lukt dit niet. Ik kan geen software meer installeren.

- Excel, word etc kunnen geen bestanden meer openen. Er komt telkens 'word kan werkbestand niet maken, controleer de omgevingsvariabele temp.'

ik heb dit reeds geprobeerd: Foutbericht 'Het werkbestand kan niet worden gemaakt' wordt weergegeven wanneer u een document in Word 2013, Word 2010 of Office Word 2007 opslaat maar zonder resultaat.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes,

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op TCH

ik heb het idee dat jij het in de verkeerde richting zit te zoeken want volgens ik te weten gekomen ben heeft die exe niets met word of zo te maken. Het zou een onderdeel zijn van "TFS Desktop from TFS Technology"

Mij zegt dat programma niets, maar mogelijk jou wel?

(Bron: klik! )

maar verder zoeken brengt me tot deze site die gewoon vertelt dat die SDtray.exe van TFS technologie een gevaarlijk bestand is ...? !

Hoe zit het dus met je beveiliging tegen virussen en malware: wat heb je EN is het bijgehouden?

Langs de andere kant: het kan ook veroorzaakt worden door Spybot-search and destroy: heb jij dat geïnstalleerd staan - zo ja: uninstall het eens en kijk of het bericht nog terugkomt.

enfin, verschillende visies - maar troost je: er zijn er nog andere, 'k las net "Our database contains 28 different files for filename sdtray.exe" dus er zijn nog andere denkpistes blijkbaar.

Vertel even wat je over die drie mogelijkheden van hierboven vindt / herkent

Toch nog even een vierde: ga eens naar link en daar heb je twee mogelijkheden, o.a. ook die TFS - controleer bij je tabblad Opstarten eens of de plaats van het bestand (in welke map het staat) dezelfde is als in deze link beschreven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nieuwe ontwikkeling, naast het SDTray.exe bestand, geeft mijn computer nu ook foutmeldingen over een Powerpoint.exe bestand (nadat ik een powerpoint-presentatie probeerde te openen, wat niet gelukt is)..

Ik kan nog steeds geen word, powerpoint of excelbestanden openen, geen software installeren etc.

- - - Updated - - -

post-46411-1417705612,1834_thumb.jpg

Ik krijg deze melding te zien wanneer ik spybot probeer te verwijderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je wel zeker dat je in de de-installatie zat (en niet in de (her)installatie? Want er staat dat 'de setup het bestand blabla niet kan maken' - euh... de setup ??

hoe dan ook, 'k ga even info halen bij de collega's maar 'k krijg meer en meer het vermoeden dat je met een serieuze virus of malware zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.