Ga naar inhoud

google altijd maar weer ...


embroiderit

Aanbevolen berichten

er zit geen enkele logica in, maar het is gewoon onvoorstelbaar. Ik probeer deze tekst nu al gewoon tien minuten te typen. Hij skipt gewoon van hier naar daar en wist hele lijnen zonder dat je het in de gaten hebt. Ik typ nu letter per letter om te kijken waar de cursor belandt. Angstaanjagend om te zien hoe dat spul alles altijd overneemt om woorden en alineas te wissen ...

- - - Updated - - -

er zit geen enkele logica in, maar het is gewoon onvoorstelbaar. Ik probeer deze tekst nu al gewoon tien minuten te typen. Hij skipt gewoon van hier naar daar en wist hele lijnen zonder dat je het in de gaten hebt. Ik typ nu letter per letter om te kijken waar de cursor belandt. Angstaanjagend om te zien hoe dat spul alles altijd overneemt om woorden en alineas te wissen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi, Kape en alle andere meedenkers, ik ga dit topic afsluiten als opgelost aangezien 'google' er niet meer staat. Het andere probleem met die cursor die verspringt zit in een ander topic bij virussen en spyware.

Alvast hééél erg bedankt voor die blanco tab, ik heb weer ontzettend veel bijgeleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.