Ga naar inhoud

Kan niet meer op beveiligde sites (https)


willydp

Aanbevolen berichten

ESETSmartInstaller@High as downloader log:

all ok

# version=8

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6920

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=e45fc0052981ed4493e914718c883319

# engine=16175

# end=stopped

# remove_checked=false

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2013-12-07 03:09:45

# local_time=2013-12-07 04:09:45 (+0100, Paris, Madrid)

# country="Belgium"

# lang=1033

# osver=6.2.9200 NT

# compatibility_mode=5893 16776574 100 94 1443666 11310278 0 0

# scanned=1994

# found=0

# cleaned=0

# scan_time=6938

ESETSmartInstaller@High as downloader log:

all ok

# version=8

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6920

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=e45fc0052981ed4493e914718c883319

# engine=16175

# end=stopped

# remove_checked=false

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2013-12-07 03:12:15

# local_time=2013-12-07 04:12:15 (+0100, Paris, Madrid)

# country="Belgium"

# lang=1033

# osver=6.2.9200 NT

# compatibility_mode=5893 16776574 100 94 1443816 11310428 0 0

# scanned=188

# found=0

# cleaned=0

# scan_time=56

ESETSmartInstaller@High as downloader log:

all ok

# version=8

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6920

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=e45fc0052981ed4493e914718c883319

# engine=16178

# end=finished

# remove_checked=true

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2013-12-08 04:38:08

# local_time=2013-12-08 05:38:08 (+0100, Paris, Madrid)

# country="Belgium"

# lang=1033

# osver=6.2.9200 NT

# compatibility_mode=5893 16776574 100 94 1488569 11358781 0 0

# scanned=188594

# found=1

# cleaned=1

# scan_time=48298

sh=F4FB5DD0379506AE5EF2ADC1EBF9CB264CD34536 ft=1 fh=c71c00111a5b545d vn="a variant of Win32/InstallCore.ES application (cleaned by deleting - quarantined)" ac=C fn="C:\Users\Willy\AppData\Local\Temp\ICReinstall_IE11-Windows6.1-x86-fr-fr.exe"

ESETSmartInstaller@High as downloader log:

all ok

Delete vorig bericht, daar niet compleet :-)

aangepast door willydp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Windows XP

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\\windows\\system32\\drivers\\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halllo kape,

Ik kon die niet afzetten.

Ik heb RevoUninstaller geopend en Bitdefender willen verwijderen, doch kreeg de oplossing om deze te repareren.

Had dat al gedaan, maar dat had voordien niets gebracht.

Heb het toch nog eens geprobeerd en na de herstart werkte het ! :-)))

Ik denk dat met die aanpassing de Bitdefender er is uitgeraakt om toch te repareren/herstellen.

De eigenlijke oorzaak....gedownloaded "rotzooi", maar die werd direct in quarantaine geplaatst ...

Bij deze hartelijk bedankt voor het geleverde werk :-)

Fijne zondag nog.

Ik ga het forum zeker verder volgen, kan nog veel bij leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitstekend ... Bitdefender zal dan de blokkering inderdaad zelf opgeheven hebben, door de herinstallatie te doen.

Verwijder nu zeker de gebruikte tools nog:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.