Ga naar inhoud

Medion Windows probleem na updaten naar 8.1

Fredericvdm

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

Allereerst ken ik niets van computers en heb ik een probleem.

Het is een Medion akoya notebook, model S4214. Modelnr MD99056.

Wanneer ik de update zag van Windows 8.1 klikte ik hierop, dan ging de installatie heel de tijd zonder problemen tot wanneer het op

Het einde zei dat de pc moest heropgestart worden. Na 15 minuten sloot mijn pc vanzelf dan af om heropgestart te worden.vanaf dan ging het fout.

Nu wnnr ik op de start knop druk komt er medion op het scherm en dan direct een blauwe foutmeldingscherm die na een seconde al weer weg is en terug medion laat zien en dat herhaald die steeds opnieuw. Wat nu?:S

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.

Frederic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een heel lastig probleem.

Je zou eigenlijk moeten opstarten in veilige modus om een systeemherstel te doen maar om op te starten in veilig modus moet je dit instellen vanuit windows 8 waar je dus niet meer in kan. De cirkel is rond en wij zitten vast :sad

Als je een installatiecd/dvd hebt van windows 8, kan je proberen om daarvan op te starten en dan via de herstelconsole een systeemherstel te doen.

Als dat ook niet lukt, zit er niks anders op dan terug te gaan naar de fabrieksinstellingen maar dan ben je alle persoonlijk bestanden en zelf geinstallerde programma's kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een installatiecd/dvd hebt van windows 8, kan je proberen om daarvan op te starten en dan via de herstelconsole een systeemherstel te doen.

Via deze link (klik erop) kan je een systeemherstelschijf voor Windows 8 downloaden.

Brand op een dvd via de functie image branden in je brandsoftware.

Start dan je PC op vanaf die DVD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag Frederic,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.