Ga naar inhoud

maleware

Aanbevolen berichten

Halo mako.

heb je opdracht uitgevoerd.zal bestand sturen[ATTACH]29862[/ATTACH]

wat ik nu zelf zie is dat uit het logje blijkt dat dat bestand niet heeft gevonden cve-2012-0507:hmmmm::hmmmm: en als ik de virus scan laat lopen dit wel te zien is????

Heb gisteren de scan laten lopen en zag tijdens het scannen raren bestands namen met cijfer's en cineze tekens.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Mvgr pieter

zoek-results.txt2014-2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Pieter,

wat ik nu zelf zie is dat uit het logje blijkt dat dat bestand niet heeft gevonden cve-2012-0507:hmmmm::hmmmm: en als ik de virus scan laat lopen dit wel te zien is????

Heb gisteren de scan laten lopen en zag tijdens het scannen raren bestands namen met cijfer's en cineze tekens.

Die mappen was ik inderdaad ook al tegengekomen in de resultaten van de andere logjes... Het verwijderen is een ander verhaal maar ik heb er een redelijk goed gevoel bij dat onderstaande wel eens zou kunnen werken.

Kan je eventueel een schermafbeelding of het logbestand van een van je scans meegeven in je volgende bericht? Op die manier zou ik kunnen zien waar de kwalijke bestanden zich bevinden :-).

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

autoclean;
    C:\Windows\System32\A720~1;f
    C:\Windows\System32\8EFFB~1;f

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pieter,

Ik heb nog wat gelezen op het internet en krijg zo'n vermoeden dat we op het goede spoor zitten ;-)

Wel fijn een gebruiker te hebben die zo vlot meewerkt, die zien we niet zo vaak. Dank daarvoor :-):adore:

De resultaten van de MSE scan slaan op iets dat in de AVG quarantaine zit... Laten we dat ook eens proberen oplossen dan.

Je gebruikt trouwens AVG én MSE? Dat is niet aangeraden gezien meerdere antiviruspakketten elkaar kunnen tegenwerken...

1. Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

%appdata%\AVG\Rescue\PC Tuneup 2011;fs
      C:\Users\pieter en anja\AppData\Roaming\AVG\Rescue\PC Tuneup 2011;fs
      GAC_32;z

• Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
    • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.

[*]Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

• Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

[*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

[*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

[*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

[*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

[*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

[*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

• Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo mako

je opdracht weer vervuld heb alleen een probleem met het log bestand van tdsskiller toe te voegen kan het niet opslaan of kopieeren je heb een opgegeven pad maar als ik dit in voer bij zoek opdracht krijg een fout melding dat het niet goed is wat nu!!! :hmmmm::hmmmm:

het ander bestand zal ik mee sturen[ATTACH]29919[/ATTACH]

Mvgr pieter

zoek-results.txt2014-4.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pieter,

1. Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

autoclean;
      c:\windows\assembly\GAC_32;fs
      c:\windows\assembly\GAC_64;fs
      {eba93aa7-b90e-57db-e74f-97a73344ea16};c
      autoruns;

[*]Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)

Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Scan knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FRST.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pieter,

Het begint er goed uit te zien hoor :-).

Laat nog even onderstaande lopen en laat achteraf maar even weten hoe het met de computer gaat. Zijn er nog specifieke klachten?

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

*{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497};c
    C:\32788R22FWJFW;vs

PS: mako ik heb even een vraag de pc hulp die jij bied is dit hobby matig of is dit omdat je een studie volgt in deze richting??:embarassed::top:

Alle hulp hier wordt volledig door vrijwilligers verstrekt. Het is dus een echte hobby voor mezelf en vele andere collega's.

Voor wat betreft het malware bestrijdings onderdeel heb ik een speciale opleiding gevolgd. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.