Ga naar inhoud

werken WSE en MBAM zonder problemen samen?

Aanbevolen berichten

Hey Adober,

Voor zover ik weet kan je Mbam samen met elke virusscanner zonder problemen laten lopen.

Houd er wel rekening mee dat Microsoft Security Essentials toch wel ondermaats presteert als virusscanner.

Ik raad je aan om hiervoor toch een gratis alternatief te gebruiken zoals Avast, Avg, Avira enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja MSE presteert heel zwak en kan je niet zien als volwaardige virusscanner.

Op Windows 8 staat deze echter al standaard op onder de naam Windows defender.

Je zal deze dus eerst moeten verwijderen alvorens een andere scanner te installeren.

Kijk hier eens voor een overzicht van de meest gekende gratis scanners. Er staat telkens een woordje uitleg bij met de + en - punten.

Gratisvirusscanner-downloaden.nl | Gratisvirusscanner-downloaden

Zelf ben ik een tevreden Avast gebruiker. Maar als je IE als browser gebruikt, installeer je voorlopig beter een andere scanner.

Er zijn namelijk wat probleempjes met de meest recente versie van Avast waardoor IE niet goed werkt.

Last but not least: Mbam!

Deze mag je zeker erbij zetten. Is echt een aanrader, deze tool, om als second opinion naast je virusscanner te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.