Ga naar inhoud

wuauclpt.exe virus of niet

Pandora_6039

Aanbevolen berichten

[ATTACH=CONFIG]29469[/ATTACH]

Dit op wuauclt.exe Windows process - What is it?

Windows Update AutoUpdate Client. Dit is een achtergrond proces dat wordt verbinding gemaakt met de Microsoft-website voor updates van het besturingssysteem. Het verschijnt op de lijst van de processen van de Task Manager wanneer het wordt wachten op een reactie, zoals toestemming om een ​​update te downloaden bevestigen. space.gif

Opmerking: De wuauclt.exe bestand bevindt zich in de map C: \ Windows \ System32. In andere gevallen, wuauclt.exe is een virus, spyware, trojan of worm! Controleer dit met Security Task Manager .

Virus met dezelfde bestandsnaam:

Backdoor.Clt - Symantec Corporation

Troj / Cult-B - Sophos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape dit was inderdaad een vraag. Daar ik dit bestand in verscheidene dir.'s vind bij mij zoals in bijlage te zien is en volgens die site een virus is als het niet in de c:\windows\system32\... staat. Omdat mijn pc nog altijd zo traag is en nog altijd dikwijls niet in 1 keer opstart en zie dat in taakbeheer in processen zoveel KB in beslag neemt. Door deze dacht ik :heb ik messchien toch iets dat niet ok is, ondanks dat mijn antivirus niet reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.