Ga naar inhoud

Shift werkt niet meer

WhatToDoNow

Aanbevolen berichten

Al een tijdje heb ik een pc van het merk Acer.

Nog nooit heb ik problemen gehad met het toetsenbord, tot vandaag.

ik was muziek op youtube aan het luisteren en een verslag op Windows microsoft office 2007 aan het typen en ik merkte dat als ik shit+enter inklikte, mijn muziek gedempt werk in de volumemixer rechts onder in de taakbalk. Ook kreeg ik het niet voor elkaar om stukjes te typen zonder alinea's/witregels.de enige manier om een verslag zonder onnodige witregels te schrijven is om aan 1 stuk door te typen maar dat vind ik ook geen gezicht.

De symbolen/tekens op de cijfertoetsen werken ook niet meer, zo wel? dan krijg ik er de verkeerde symbool voor terug.

Als eerste had ik ctrl+shift geprobeerd, maar dat werkte niet, ook de instellingen in het configuratiescherm van het toetsenbord leverde ook geen oplossing op, sterker nog, het werd erger, het toetsenbord hield er namelijk een aantal minuten helemaal mee op.

ik heb de hele dag gegoogled naar een oplossing maar op meerdere forums met verschillende mogelijkheden tot een oplossing zat er geen 1 bij die werkte.

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.... zelfs uitroepteken werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de hele dag gegoogled naar een oplossing maar op meerdere forums met verschillende mogelijkheden tot een oplossing zat er geen 1 bij die werkte.

Dag WhatToDoNow,

Je hebt een aantal mogelijke oplossingen geprobeerd maar geen werkte en je hebt ze hier niet vermeld, dus veel kans dat we de zelfde tips gaan geven en dus dubbel werk leveren.

Eentje ga ik vragen of je die al uitgevoerd hebt en dat is systeemherstel.

Verder, gaat het om een desktop of laptop?

Voer onderstaande eens uit indien mogelijk:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.