Ga naar inhoud

[OPGELOST] Installatie drivers Acer TravelMate 4720

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs mijn laptop, Acer TravelMate 4720, geformateerd. Daardoor moet ik nu ook mijn drivers opnieuw installeren en kan ik ook niet meer op internet (Ethernet is niet geïnstalleerd).

Helaas ben ik de CD-rom met deze installatie op verloren :s

Kan je dit ook ergens op internet vinden?

Geplaatst:

normaal gezien moet je elke driver appart installeren... ik weet uit ervaring dat het er een hele hoop kunnen zijn. En dat sommige drivers niets doen na installatie..

alle drivers zijn geinstalleerd als je bij apparaatbeheer geen gele vraagtekens of uitroeptekens meer ziet staan (als onbekend apparaat)

bij apparaatbeheer kom je op de volgende manier:

druk de windows-toets(het vlaggetje op je toetsenbord, tussen de control en de alt) in samen met de pauze/break toets (normaal gezien ergens boven je pijltjes)

er opent nu een nieuw venstertje met de eigenschappen van je computer

klik nu op het tabblad hardware

en klik op het knopje Apparaatbeheer

hier kun je alle apparaten vinden die al geinstalleerd zijn en/of nog geinstalleerd moeten worden.

Het kan zijn dat sommige drivers engels zijn terwijl je die zelf eerder in het nederlands had. Maar dit komt omdat de acer site de drivers pakt die werken, en niet of ze wel of niet in het nederlands zijn.

Laat het even weten als er iets nog niet gelukt is of dat het opgelost is

Geplaatst:

Het lukt niet...

Ik heb volgend probleem:

1. Ik kies mijn type laptop

2. Ik kies dan iets bij "Driver and Utilities"

3. Nadien herlaadt de pagina en komt er bovenaan een balkje met: "Het downloaden van bestanden op deze website wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd"

4. Ik klik rechts op deze balk en kies "Bestand downloaden..."

5. De pagina herlaadt opnieuw maar er gebeurt niets...

Geplaatst:

Probleem is opgelost!

Ik heb de website toegevoegd aan "Vertrouwde websites" bij internetopties en nu kan ik de bestanden wél downloaden..

Bedankt voor je hulp!

Geplaatst:

je moet dan de drivers hebben van je wifi kaart

meestal aangegeven met wireless lan

als je die driver installeer, dan zul je weer internet hebben... Maar zul je wel eerst je sleutel van je router in moeten voeren bij verbinding maken met netwerk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.