Ga naar inhoud

Inbrengen van een smiley in een email

zeerover

Aanbevolen berichten

:-)Ik weet niet of ik in het goede forum zit maar ik ga het toch proberen.

Wanneer ik een smiley vind op internet en dat zijn er veel dan zie ik de naam en daarachter de overeenstemde letter of andere tekens.

Wanneer ik dan de gegevens over typt in mijn e-mail dat komen deze letters te voorschijn op de mail van de bestemmeling maar geen smileys.

Op mijn gsm gaat het wel. Wat is de oorzaak????

Ligt de fout bij het e-mail programma????

MVG :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open eens een bericht in WLM ... en dan heb je bovenaan een button met twee keuzemogelijkheden:

- Tekst met opmaak (HTML)

- Tekst zonder opmaak

Breng dan in het tekstvak je tekens in en bekijk eens of de smiley zich dan wel vormt. Als ik even een gokje doe, vermoed ik dat dit in het eerste geval geen smiley zal opleveren (enkel de tekens) en in het tweede geval wél een smiley. Maar dat zal je eens moeten testen om te weten of dit effectief klopt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info maar nog een probleem. Bij live mail gaat het wanneer ik het doe tekst zonder opmaak maar hoe kan ik dit doen bij telenet webmail ik vind daar nergens die rubriek

Sorry, ben zelf geen Telenet-gebruiker, dus die webmail kan ik ook niet bekijken. Dan wordt het hier wachten op forumgebruikers mét Telenet !
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.