Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn PC was vastgelopen en is opnieuw geïnstalleerd. De inhoud van de vorige C schijf is in een groot bestand integraal teruggezet als oude harddisk recover. Ik heb thunderbird opnieuw gedownload en heb daarna vanuit de oude harddisk recover, in appdata/thunderbird/roaming/profiles het profiel geknipt en geplakt in de nieuwe thunderbird versie. Daar heb ik de naam van het geplakte bestand de naam gegeven van het profiel van de nieuwe versie.

Ik zou nu verwachten dat thunderbird de oude mails, contacten etc zou inladen, doch dat gebeurt niet.

Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Bedankt voor je advies. Dat heb ik gedaan. Ik heb toen de naam van het profiel omgezet naar de nieuwe naam.

Daarvoor had ik thunderbird al gedownload. Ik heb toen mijn oude account aangemaakt. Dat liet thunderbird toen zien bij lokale mappen. DE dag erop was het weer verdwenen. De vraag is nu of ik eerste mijn account moet aanmaken of pas nadat het profiel is overgezet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.