Ga naar inhoud

samsung galaxy chat shit

axel321

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een samsung galaxy chat gsm.

En ik probeer om een foto of video van mijn gsm naar de pc te krijgen.

Het probleem is dat die dingen zo ingewikkeld worden dat het echt niet meer simpel is. ik heb de handleiding niet meer omdat het me niet nodig leek te zijn voor een gsm

maar nu het probleem.

ik vind geen manier om de video's of foto's naar de sd kaart te kopiëren of te verplaatsen. en ze zo naar de pc te brengen

ik heb ook geprobeerd om mijn gsm via usb kabel te verbinden met de pc. maar de pc vind hem niet en soms krijg ik een melding van kan steur programma niet vinden

tegenwoordig moet je al aardig wat van pc kennen om de simpele dingen te kunnen doen :-) Altans dat is wat ik zelf toch merk hahahah

alvast bedankt

en een gelukkige kerstmis toegewenst aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze melding krijg ik op mijn pc

geen software op uw pc gevonden die het apparaat herkent .

serveris pack 3 windows media player, versie 11 of hoger samsung usb driver voor windows xp of android)bestandoverdracht

voor mac os moet zijn geinstaleerd zie www.android.com/filettransfer

en de pc zegt kan apparaat niet verbinden

dus ligt het dan aan de pc dan ?

mvg axel

Link naar reactie
Delen op andere sites

kies is geïnstalleerd en heb met 2 verschillende kabels geprobeerd post-8343-1417705633,5715_thumb.jpg

met de kabel van samsung zelf krijg ik de melding dat die het niet vind (melding in kies zelf) de melding rechts.

en met een andere kabel krijg ik de melding links en dan merkt kies niets geen melding niets

de linkse melding komt rechts onder in mijn scherm in tevoorschijn. en de linkse melding krijg ik niet bij de kabel van samsung zelf

en dat vind ik het gekse van al

zijn er instellingen in de gsm zelf dat ik moet doen of zo want ik snap er echt totaal niets meer van

mvg axel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.