Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Stopzilla staat op mijn pc W8.1 en ik kan het niet verwijderen. Ik krijg dan de foutmelding 1721, procedure gevolgd van Microsoft t/m het opvragen sfcdetails, via findstr/c: "[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "% userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" waar de fout in zou staan. Het bestand is echter leeg. Andere programma's worden feilloos van het systeem zonder foutmeldingen verwijderd. Hoofdvraag is eigenlijk hoe krijg ik Stopzilla eraf.

Geplaatst:

1. Klik op Start, klik op uitvoeren, typ cmd.exeen klik vervolgens op OK.
  2. Typ sfc/purgecacheachter de opdrachtprompt en druk op ENTER.
    Opmerking U wordt mogelijk gevraagd om de bronbestanden van de Windows-installatie wanneer u de opdrachtsfc/purgecache uitvoert. Als de opdracht is voltooid, wordt het volgende bericht worden weergegeven:Windows Bestandsbeveiliging is de gevraagde wijziging aangebracht.
  3. Typ sfc/scannowachter de opdrachtprompt en druk op ENTER.
    Opmerking Deze opdracht kan enige tijd duren om te voltooien. U kan ook gevraagd om de bronbestanden van de Windows-installatie wanneer u de opdracht sfc/scannow uitvoert.
  4. Typ exit bij de opdrachtprompt en druk op ENTER om de opdrachtprompt te sluiten.
  5. Het programma verwijderen via het onderdeel programma en onderdelen.

Geplaatst:

Instructie uitgevoerd, ik heb een print screen gemaakt en hoop dat dit onderstaand weergegeven kan worden.

Wel weer geprobeerd stopzilla te verwijderen, maar geeft dezelfde fout weer aan. Mocht onderstaande niet geopend kunnen worden zou ik het word bestand naar u kunnen mailen.

[ATTACH]29614[/ATTACH]

scanfile sfc scannow.docx

Geplaatst:

Eureka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stopzilla is verwijderd. Na nog een reparatie tooltje van Windows te hebben gedownload die de prullenbak repareerde, heb ik het programma nogmaals gedraaid en zowaar Stopzilla is geheel verdwenen. Mooi progje dat Revo trouwens. Reusachtig bedankt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.