Ga naar inhoud

Windows boot error

Gebruiker666

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kon dit probleem overal vinden op forums op internet, alleen helaas niet een oplossing die voor mij werkte. Het zit namelijk zo;

Ik was stopte een usb in een normaal werkende pc die geformatteerd moest worden voordat ik hem kon gebruiken. Ik gebruikte hiervoor zo'n programma van HP, ben even de naam kwijt alleen was daar geen naam zichtbaar, alleen poorten. Voor de zekerheid ontkoppelde ik mijn externe harde schijf en toen kreeg ik een BSOD met het bericht dat er een fout was opgetreden en windows werd afgesloten om schade te voorkomen. Hij herstartte en ik kreeg heel kort het bericht harddisk not found en toen "reboot and select prober boot device or insert media in selected boot device and press a key"

Ik heb van alles geprobeerd en in de bios vind hij mijn hdd wel. De error blijft terugkomen wat ik ook doe. Ik had ooit een windows herstel schijf gemaakt maar die wil hij ook niet pakken.

Iemand help please :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.