Ga naar inhoud

Usb stick verliest inhoud telkens hij verwijderd wordt uit pc


Fredjo

Aanbevolen berichten

De sticks zijn naamloos, ik kocht ze bij 2 verkopers op Ali Express.

Daar stel ik me de vraag hoe is het gesteld met de kwaliteit?

[quote name='Fredjo;438710

De stick verwijderen doe ik of via veilig verwijderen of gewoon uittrekken' date=' geeft hetzelfde effect.

mvg[/quote']

Het "gewoon" verwijderen kan de oorzaak zijn van een defect.

Heb hem onder Vista proberen te formatteren, hij stond in bestandssysteem Fat32. Na 90min en 100% formatatie kreeg ik een foutmelding en werd het een RAW bestandssysteem.

Ik vrees er voor dat de stick RIP is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter controle:

Clarkie schreef: "Het gewoon verwijderen zorgt enkel voor problemen en kan aanleiding geven tot een defecte stick. Ofwel verwijder je de stick als de PC aanstaat via veilig verwijderen of verwijder die pas nadat de PC uit staat."

Je formatteerde de stick al enkele malen. NADAT je deze toen formatteerde: verwijderde jij de stick dan TELKENS zoals Clarkie hier schreef? - want als je dan weer je stick gewoon gaat uittrekken terwijl je systeem nog op staat, kom je terug in de foute situatie terecht.

Vandaar mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

de kwaliteit zal niet super zijn nee maar bij momenten hebben de sticks gewerkt. Vandaar dat het raar is, ofwel werken ze ofwel niet dacht ik.

- - - Updated - - -

beste Passer,

ok ik heb ze telkens proberen te verwijderen op de veilige manier. Maar ook dan, eens ik ze verwijder verdwijnt er wel iets op de stick. Zette gisteren nog 20 films in een keer over, na verwijdering bleken 14 filmbestanden leeg. De andere 6 werkte dan wel weer.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.