Ga naar inhoud

Aankoop laptop, welke?

Anneke73

Aanbevolen berichten

Kan er iemand mij advies / aanbiedingen geven aub? Ik zou een laptop willen aankopen en de huidige pc wegdoen. Als ik al de aanbiedingen zie, heb ik totaal geen idee op wat ik moet letten. Ik ben geen fervente computergebruiker, vooral het bijna dagelijkse internet gebruik, email en foto S zijn belangrijk.Ik heb al de foto s ook op een externe harde schijf staan, maar wil ze dus ook op laptop zetten. Voor de rest af en toe een word documentje kunnen maken, en voor de kinderen muziek via itunes o.a.

Ik dacht van max eur500 uit te geven, is dit realistisch? Alvast bedankt voor de tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik heb geen voorkeur voor een merk, ben echt een leek hierin...

ik woon in Belgie dus qua toetsenbord liefst een azerty, tenzij er een goede aanbieding is mag querty ook, zoveel verschil zit er niet in denk ik.

qua schermgrootte, 15 of 17 inch, liefst de 17.

Ik ben al gaan kijken op websites van enkele electrozaken maar ik zou echt niet weten op wat ik moet letten .

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.