Ga naar inhoud

Wijzigen kleuren beeldscherm, en andere.

Willy 101

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen, ik zit met het volgende probleem:

sinds ik gisteren op het bureaublad van een laptop de titels onder de iconen van zwart naar wit heb veranderd, merk ik dat alle letters 'overal' wit staan, en aldus op een witte achtergrond niet meer zijn te lezen. Ik bedoel dus dat zowel de titels van mappen als de inhoud ervan in bvb 'Mijn documenten', ook niet meer leesbaar zijn.

Ik heb al van alles geprobeerd om dit terug in orde te krijgen, maar ben er helaas niet meer in geslaagd.

Zelfs op onderstaande afbeeldingen staan alle letters dat ik daarvoor nodig heb, wit, en kan ik dus nu niet meer gebruiken, om de fout om te keren. De afbeeldingen heb ik dus uit het internet gekopieerd.

tabblad_vormgeving.png

eigenschappen_van_bureaublad_2.jpg

Sorry voor de grootte van dit bericht, maar ik hoop dat het probleem daardoor duidelijker is.

Dank bij voorbaat,

Willy

aangepast door Willy 101
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt clarkie, mocht het niet lukken, dan had ik al 'systeemherstel' in gedachten.

Ik begin stilaan te vrezen dat het anders toch niet zal lukken.

Vrijdag komt mijn vriend met zijn laptop langs.

Ik wil dat absoluut oplossen, want ik ben er eerlijk gezegd, ondersteboven van, want tenslotte zie ik het als mijn eigen fout.

Ik laat hier in ieder geval iets weten.

En verder beste mensen, wens ik jullie allemaal een gelukkig en gezond 2014 toe, met zo weinig mogelijk, en liefst zelfs zònder computerproblemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.