Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn PC start krijg ik het volgende bericht;Kan geen verbinding maken met Group Policy Client Service waardoor standaard gebruikers zich niet kunnen aanmelden.

Als lid van de administratorsgroep raadpleeg u het systeemgebeurtenislog voor nieuwe informatie.

Het lukt mij wel om de systeemlogs te bereiken maar helaas weet ik met de informatie geen weg.

Wie kan mij verder helpen?

Adjo

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie.

Mijn PC draait op Windows 7

Ik heb maar 1 account en ben niet in het bezit van een installatieschijf.

adjo

Geplaatst:

Ga naar deze link, download en maak de systeemherstelschijf voor Windows 7. (selecteer wel de juiste bit- versie)

Voer dan opstartherstel uit, lost dat je probleem niet op probeer dan een herstelpunt terug te zetten.

Hoe je dat alles moet lees je in dezelfde link.

Geplaatst:

Ga naar start-> uitvoeren.

Typ in het venster services.msc

In het venster dat je dan krijgt scrol je tot Group Policy Client en dubbelklik erop.

In het venster dat je dan krijgt controleer je of het opstarttype op automatisch staat en de service gestart is.

post-23245-1417705642,2361_thumb.jpg

Geplaatst:

Het opstarttype is ingesteld als automatisch maar de status van de service is Gestopt!

Het lukt me niet om de stuts op gestart te krijgen.

Dus graag nog wat hulp.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.