Ga naar inhoud

formateren.

rob

Aanbevolen berichten

Hello ,

Mijn problemen met windows IE 6 raken niet opgelost !

Meermaals bij het surfen stopt mijn cursor en kan ik voor een tijdje niets meer doen --wel nog afsluiten en terug opstarten :bawling:

Ik heb het besluit genomen , ik ga een complete format doen -- heb al een Windows Pro cd rom maar het probleem is --hoe maak ik een opstart CD rom ?

Of heb ik geen opstart CD nodig ?

Start de Windows CD vanzelf op na de complete format ? vind hij de CD player ?

Dank bij voorbaat -- don't worry I'll do anything before I got some info here :)

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ,

Mijn problemen met Windows IE 6 raken niet opgelost !

Rob

Problemen? Oplossen verdorie, formatteren wil zeggen dat je het opgeeft zonder te zeggen wat je al ondernomen hebt om IE te herstellen. Ga je bij elk probleem dat je tegenkomt je hardeschijf opnieuw formatteren?

Hello ,

Ik heb het besluit genomen , ik ga een complete format doen -- heb al een Windows Pro cd rom

Rob

Natuurlijk, heb je een (legale) cd van Windows XP nodig maar dat is niet alles. Heb je ook aan de drivers gedacht die je nodig hebt? Zoals grafische kaart, soundkaart, netwerkkaart enz enz.

Wat uitleg over de installatie vind je hier: Installatie Windows XP

Succes, Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niets te doen, buiten de CD van Windows XP Pro in te leggen en starten vanaf die cd. De setup gaat de schijf formatteren, en daarna installeren. Meer moet je daarna niet doen buiten enkele vragen te beantwoorden in de setup.

Als je nog vragen hebt, mag je ze gerust stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om windows opnieuw te installeren (en te formatteren) hebben we een hele mooie tutorial :)

echter is formatteren en opnieuw installeren geen uitweg.

je zou kunnen proberen om het probleem op te lossen. of om een alternatief te gebruiken voor internet explorer.

probeer de gratis browser firefox eens uit! erg stabiel en veiliger dan internet explorer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.