Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Dag regenboog,

Krijg je een foutmelding, welke?

Welke provider heb je?

Heeft het gewerkt gehad, of gaat het om een nieuwe installatie?

provider is online het heeft altijd gewerkt

melding bericht onbestelbaar

Geplaatst:

Zou het probleem dan niet eerder bij de persoon zitten waar jij het bericht naar wil verzenden?

Controleer eens of het e-mailadres correct is van de persoon naar wie je wil verzenden.

Geplaatst:

ik heb drie email adressen en het is bij alle drie zo,

Het gaat niet om jouw e-mailadressen maar om het e-mailadres waar naar je het e-mailbericht wil versturen.

Maar je kan naar jezelf ook geen test sturen dus is er meer aan de hand.

Heeft het eerst wel gewerkt of heb je Office opnieuw geïnstalleerd of.........?

Heb je soms een e-mailbericht ontvangen zoals dit (klik erop) en er op gereageerd?

Probleem kan ook bij je provider zitten, zie deze link

Geplaatst:

Heeft het eerst wel gewerkt of heb je Office opnieuw geïnstalleerd of.........?

Heb je soms een e-mailbericht ontvangen zoals dit (klik erop) en er op gereageerd?

Op bovenstaande vragen kwam nog geen antwoord.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.