Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs microsoft 2010 geinstalleerd. Ik krijg nu de melding dat mijn software maar 28 dagen beschikbaar zou zijn omv problemen met de key. Nochtans waren er geen problemen bij het installeren. Hoe kan dit opgelost worden?

Geplaatst:

Je zal een Microsoft Office 2010 probeer versie gedownload hebben.

Kan je de downloadlink doorgeven?

Om het programma te blijven gebruiken moet je een code aankopen, indien je via google een key code wil gebruiken ben je de illegale weg aan het bewandelen.

Geplaatst:

Ik had via google gezocht naar visio en kwam zo op een pagina van microsoft terecht. Ik dacht dat dit volledig legaal was. Dan kan ik best deze versie gewoon verwijderen.

Bedankt.

Geplaatst:

Of je nu een legale of illegale download in je handen hebt, het gaat hier om een probeer versie.

Na bijvoorbeeld 30 dagen moet je dan het product aankopen om verder te gebruiken.

Gratis versies van Microsoft Office (legaal) ga je niet vinden, het is betalend.

Tegenwoordig zitten ze aan versie 2013, probeerversie(s) zijn te downloaden via deze link.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.