Ga naar inhoud

Outlook 2007 functioneert niet meer

Aanbevolen berichten

Hallo allen eerst en vooral de beste wensen voor 2014 blijf vooral gezond dat is onbetaalbaar. Nu mijn probleem....heb gisteren enkele dingen uitgevoerd waardoor mijn e-mailprogramma outlook 2007 niet meer werkt als standaard e-mail programma en als ik op het icoon op mijn taakbalk klik komt volgende tekst tevoorschijn.:ahhhhh:Kan Microsoft Office Outlook niet starten.Kan het Outlook-venster niet openen.Kan het informatiearchief niet openen.:help:. Wat moet ik doen om mijn pc te herstellen of outlook terug te kunnen gebruiken als standaard programma...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik vermijden dat dit in de toekomst nog eens gebeurd er stonden niet veel herstelpunten geregistreerd.

graag gedaan Kurt, daar is een forum voor hé !

Hoe kan je het vermijden?

"heb gisteren enkele dingen uitgevoerd" : door die dingen niet meer uit te voeren? 'k wil maar zeggen: zolang je niet precies kan vertellen wàt je deed is het voor ons gissen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het kan alle kanten op.

Probeer voortaan zeker te onthouden wàt je allemaal deed, of je foutmeldingen kreeg, waarom je het deed en van die dingen.

Er stonden iet veel herstelpunten geregistreerd: het aantal herstelpunten hangt o.a. af van de ruimte die je ervoor voorziet (dit kan je bij instellingen zien, moest er te weinig ruimte voor voorzien zijn, kan je die groter gaan bepalen) - maar soms is windows nogal euh... wisselvallig met die dingen. ('k spreek hier over mijn ondervinding met XP)

Je kan altijd zèlf ook een herstelpunt aanmaken (manueel dus) - en als je volgende keer 'nog enkele dingen gaat uitvoeren', zou ik als eerste een herstelpunt gaan aanmaken. (kan handig zijn hé?)

Tevens - NOG zekerder - kan je ook geregld backups maken van je systeemschijf - hiervoor bestaan aparte programma's (enkele goede freeware) - maar je moet dan wel een backup bewaren op een tweede schijf (intern of extern), op een stick, ze nadien op een dvd branden of van die dingen: dus best niet op dezelfde schijf als waar je C staat. Want als je c-schijf brak is, kan je er niet meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:hello: Idd. kan beter 2 keer nadenken maar heb er weinig ervaring in. Ik bracht meestal mijn laptop binnen voor een onderhoud of nazichtje,helaas is de hersteller ongeneeslijk ziek en moest zijn zaak sluiten :sad.

Het herstelpunt ga ik idd. regelmatig uitvoeren en zoals u meld een back-up maken en op externe schijf zetten.

Hartelijk dank voor de info.:adore::top::pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.