Ga naar inhoud

Office 2007 en 2013 in conflict?

JVHe

Aanbevolen berichten

Ik zal het straks doen, maar desnoods verwijder ik Office 2007 gewoon. Het is nu ook niet dat ik er zo aan gehecht ben en de 2013-versie begin ik ook al gewoon te worden. Al sluit dat natuurlijk niet uit dat ik het gewoon nog eens zal proberen op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Standaardprogramma's aanpassen werkte niet, dus heb ik Office 2007 maar gedeïnstalleerd en (zonder de pc op te starten) werkt Word 2013 alweer correct, bij het openen van Excel moest Office 2013 wel eerst geconfigureerd worden, maar dat is voltooid. Ik moet zowieso de pc nog opnieuw opstarten. Bij het verwijderen van Office 2007 vond ik het wel raar dat Office 2007 twee keer in de lijst met geïnstalleerde programma's voorkwam. Misschien dat dit komt omdat ik Office 2007 geïnstalleerd heb zonder de Trialversie te verwijderen. Ook staan er nog een aantal andere Office-programma's in de lijst, namelijk: Microsoft Office 2003 Web Components; Microsoft Office Live Add-in 1.5; Microsoft office File Validation Add-In; Microsoft office Outlook Connector en Microsoft Office Small Business-verbindingsonderdelen. Deze hebben allemaal een andere pictogram dan de 2013-versie. Kan ik deze gewoon verwijderen zonder dat dit van invloed is op Office 2013 of iets anders? Nog een goede avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.