Ga naar inhoud

Virusscanner loopt vast


Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vreemde is dat het weer een bestand met extensie .nls is ???

Download Dr.Web CureIt en sla het op je bureaublad op.

  • Klik op het icoontje om het programma te starten.
  • Op het scherm "License and updates" zet je een vinkje in het vakje om deel te nemen aan de verbetering van Dr. Web en ga je verder via "Continue".
  • Met de button "Start Scanning" zet je de scanning in gang. Indien er besmettingen ontdekt worden, krijg je een opsomming met de meldingen "Object" (bestandsnaam), "Threat"(naam van de besmetting), "Action" (keuzevak voor actie) en "Path" (locatie waar het bestand zich bevindt).
  • Bij "Action" kan je (indien nodig) handmatig ingrijpen, door te kiezen voor "Move" (verplaatsen), "Delete" (verwijderen) of "Ignore" (negeren).
  • In deze fase kan je al de eerste keer kiezen voor het tonen van de resultaten in een rapport, door te klikken op "Open Report".
  • Om alle besmettingen samen te verwijderen, kies je voor "Neutralize". De besmette bestanden worden dan verplaatst naar de quarantaine van Dr. Web.
  • Herstart vervolgens de computer!! Dit is een belangrijke stap want het kan zijn dat Dr.Web bestanden zal verplaatsen/verwijderen tijdens herstart.
  • Na het herstarten op je opnieuw het rapport via "Open Report" en kopieer en plak je de inhoud van dit rapport in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan blijvend andere scanners gebruiken of installeren ... maar als die verschillende resultaten blijven geven, zal je nooit een veilig gevoel overhouden aan je PC-gebruik. Ben absoluut geen voorstander van formatteren en opnieuw installeren, maar in dit geval lijkt het me - voor je eigen rust - misschien toch de betere oplossing, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.