Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Wanneer ik de extensie probeer te wijzigen, komt er op dat ik niet gemachtigd ben om dit te wijzigen. "U dient door TrustedInstaller gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen"

Geplaatst:

Dit Trusted Installer zal je (vermoedelijk) niet zelf ingesteld hebben, maar eerder het gevolg zijn van malware. De scanner heeft normnfd.old dus volledig gescand, maar is hij daarna gestopt of is hij doorgegaan en is er daarna geen rapport van Avira gekomen ? Dat begrijp ik niet helemaal correct uit te verhaal ?

Geplaatst:

Dit is gelukt. Ik heb nu ook de map "System32" gescand met Avira. Hierbij zijn nu geen problemen meer. Moet ik nu nog eens een volledige systeemscan uitvoeren?

Geplaatst:

Als controle zou ik dat nu zeker uitvoeren, ja. Dan weet je met zekerheid of het scannen volledig doorloopt en of er nog merkbare problemen zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.