Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

MIJN LAPTOP: Acer Travelmate 4670

MIJN BESTURINGSSYSTEEM: Windows XP

Ik heb mijn laptop geformateerd.

Nadien heb ik de nodige drivers & utilities gedownload op volgende site: Acer Europe - Service & Support, Drivers & Utilities, Downloads, Notebook, TravelMate 4670 + geïnstalleerd op mijn laptop.

Helaas kan ik geen verbinding maken met internet..

Ik heb hiervoor "Intel Wireless Lan Driver" gedownload maar heb nog steeds geen connectie met internet. Als ik Intel PROSet/Wireless open, dan staat er:

"Draadloze communicatie is uitgeschakeld. Klik op "Draadloze communicatie aan" hieronder om draadloos netwerkgebruik in te schakelen".

Als ik dit doe, komt er echter hetvolgende:

"De Intel® PRO/Wireless-netwerkverbinding is nog steeds uitgeschakeld. Gebruik de hardwareschakelaar om de verbinding te starten."

Ik snap het probleem echter niet en weet niet wat ik moet doen..

Heb ik misschien een belangrijke utilitie of driver niet gedownload?

Moet ik iets veranderen aan de instellingen?

Kan iemand mij helpen aub?

Geplaatst:

Gevonden:

Launch Manager moest geïnstalleerd worden om netwerkkaart te activeren ;)

Maar als ik nu verbinding wil maken met mijn draadloos internet, krijg ik volgende foutmelding:

"Probleem bij toepassen van profiel!"

Geplaatst:

ik bedoel of er iets van een wpa psk code word gebruikt (dus als je op draadloos wilt dat je iets moet invullen)

trek anders je stekker van je modem er eens uit en steek deze na een minuut eens terug :)

Geplaatst:

Het werkt!

Ik weet niet juist wat het probleem was...

Heb Launch Manager geïnstalleerd en nadien Intel Pro Wireless geherinstalleerd. En toen werkte het opeens..

Thx!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.