Ga naar inhoud

Muziek gespreid naar usb stick

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn favoriete muziek op een usb stick staan , en allemaal genummerd van 01 tot 450 ( zoiets )

Deze heb ik er gespreid op gezet , dus geen 10 nummers van dezelfde achter elkaar.

Nu wil ik er graag nieuwe muziek bij op zetten .

Maar dan krijg ik wel van 1 cd alle nummers achter elkaar te horen .

Is er een foefje , dat ik deze muziek verspreid tussen de andere nummers op mijn stick kan invoeren ?

Ik heb al geprobeerd de muziek van mijn stick eerst naar documenten te kopieeren , en daarna de nieuwe bijgevoegd , en daar met omnummeren

er tussen te krijgen .

Maar dit lijkt mij erg omslachtig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik weet niet precies wat je bedoelt , maar ik denk dat ik i tunes moet antwoorden .

Maar zoals in mijn vraag al gezegd , ik download nu de muziek eerst naar mijn documenten .

Daar ga ik de nummers / cijfers die er voor staan verwijderen , en dan geef ik ze een nieuw nummer op de plaats waar ik het wil hebben .

Als ik weer een aantal bij elkaar heb , dan ga ik mijn usb stick wissen , en ga de muziek van mijn documenten weer op de usb stick zetten .

Het is een beetje heen en weer gedoe , maar zoveel haal ik ook weer niet binnen .

Ik hoop dat dit een beetje een begrijpelijke uitleg was , want zo technisch ben ik nu ook weer niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je muziek hebt op een usb stick genummerd van 1 tot 500 bijvoorbeeld (niet zo: 1(1), 1(2), 1(3) maar zo:1, 2, 3 enz...)

en je hebt op je computer nieuwe muziek klaar zitten om naar de usb stick te verplaatsen kan je ze eerst nummeren door bijvoorbeeld 5a, 16a, 36a, 102a te hernoemen voor je ze op de usb stick plaatst.

Daarna zet je ze op de usb stick, sluit alle vensters en heropen je map muziek op je usb stick, je zal zien dat ze hun nummer hebben ingenomen op de juiste plaats bijvoorbeeld: 1, 2, 3, 4, 5, 5a, 6, 7,...15, 16, 16a, 17 enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.