Ga naar inhoud

preparing automatic repair loop

andy1974

Aanbevolen berichten

Gisteren was ik met mijn vaste pc acer predator i5 windows 8 silent hunter 4 aan het spelen toen de stroom uitviel bij mij thuis.

Toen ik de stroom terug inschakelde starte de pc automatisch op; maar helaas kreeg ik een blauw scherm met de melding dat windows opnieuw moet opgestart worden; dus pc starte opnieuw op en toen kreeg ik preparing automatic repair. En dat blijft zich constant te herhalen. Dus ging ik om uitleg naar een pc winkel en daar kreeg ik windows 8 cd mee om te repairen.

Nu probleem is dat ik een scherm krijg van american solutions of zoiets en een scherm met mogelijkheden; alleen blijft dit scherm maar 1 sec staan voor die wegvalt en onmogelijk voor mij om te lezen.

Ook in bios wilde ik de primaire boot veranderen van standaard naar cd/dvd. toen ik op enter klikte kon ik op F12 klikken voor de boot; maar kon enkel de eerste boot aanklikken en niet veranderen naar cd/dvd.

Hoe kan ik dit oplossen ?

alvast bedankt voor je hulp

mvg

Andy

aangepast door andy1974
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.