Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen, zelfde afbeelding als die in bericht 15.

Maar dat is niet meer nodig, in het venster dat je laat zien selecteer je inderdaad Adobe Reader door op OK te klikken.

Blijkbaar stond het nu ingesteld op Adobe Acrobat.... ( en de rest is niet zichtbaar)

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De knop afdrukken staat op een plaats achter je taakbalk, dus voer onderstaande uit en je kan weer klikken op de knop afdrukken.

Ook als de knop afdrukken geselecteerd is ( blauw omlijnd) hoef je maar op enter te drukken op je toetsenbord en het afdrukken begint.

Klik op het venster en houd de muisknop ingedrukt, sleep dan het venster naar boven tot je knop van afdrukken bereikbaar is.
Geplaatst:

De knop afdrukken is dus wazig ( blauw )te zien .

Als ik er op klik om te slepen gebeurt er niets .

Alleen dat de knop afdrukken nu niet meer blauw opschijnt

Klik ik dan weer op het grote vlak , dan schijn het weer blauw op .

Geplaatst: (aangepast)

Het venster staat niet correct, je kan bovenaan de balk (zie afbeelding) klikken en de muisknop ingedrukt houden en zo sleep je het venster naar boven.

Je kan er ook dubbelklikken dan wordt het venster ook terug correct geplaatst.

post-23245-1417705687,946_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Geplaatst: (aangepast)

Ok , nu heb ik hem .

Maar ik had het ook al voor elkaar , door onder in de taakbalk de taakbalk te ontgrendelen , en dan naar de rechter kant slepen .

En dan was afdrukken ook zichtbaar .

En dan weer terug zetten/ slepen .

Dat gaat dus ook , alleen heb ik nu een heel smal balkje boven in mijn bureaublad gekregen met de tekst :

nl Nederlands ( Nederland ) Correctie ( met een vinkje er voor )Verenigde Staten Internationaal en Help

Hoe krijg ik dit nu weer weg ?

Te snel , ook dit hebben we weer op de rails ( Minimaliseren en het was weg )

aangepast door bernard
Te snel
Geplaatst:

Mag ik je weer hartelijk bedanken voor de hulp.

Ik weet wel dat het moeilijk is om het probleem uit te leggen , en daardoor wordt het vaak veel lastiger dan het is .

Ik bewonder jullie geduld dus ook ten zeerste

Toppers !!!!!!!!!!!!

Bedankt , en ik sluit de discussie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.