Ga naar inhoud

kan geen verbinding maken

vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer met windows xp opnieuw geïnstalleerd. Of eigenlijk, ik heb een image teruggezet. Nu krijg ik geen verbinding meer met het internet. De draadloze verbinding geeft aan dat alles in orde is maar ik kan het internet niet op. De website wordt niet weergegeven. Ook kan ik dus mijn e-mail niet lezen. Het modem is in orde want op mijn notebook kan ik wel gewoon het internet op. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een pc met xp. Ik weet al wat de oorzaak is. Ik heb Norton 360 gedownload en geïnstalleerd. Ik heb dus na een nieuwe image steeds stap voor stap gewerkt en toen merkte ik dat Norton 360 de boosdoener was. Kennelijk verandert norton iets aan de instellingen van de computer. Toen norton geïnstalleerd was kwamen er meteen allerlei mededelingen in de browser te staan, iets van facebook, safe identity en nog wat meer. Maar er was geen mogelijkheid om te reageren omdat het internet het weer niet deed. Ik heb norton eraf gegooid. Ik kijk nog wel even wat ik met een virusscanner ga doen. De xp staat toch niet altijd op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.