Ga naar inhoud

Norton Antivirus 2011: compabiliteitsprobleem bij herinstallatie

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb Norton Antivirus 2011 aangekocht en dit is nog een hele tijd geldig. Ik heb het bij Windows 8 meteen geïnstalleerd. Vandaag kreeg ik plots een failcode van Norton toegestuurd, iets in de aard van 8502/xxx (laatste 3 cijfers heb ik niet opgeschreven).

Dan kreeg ik instructies, Norton is verouderd: download nu NRnR. Vervolgens was het advies van Norton download nu de Norton_Removal_Tool om Norton te verwijderen wegens deze fout.

Dat heb ik dan gedaan, de computer is opnieuw opgestart en nu is Norton Antivirus 2011 inderdaad verwijderd.

Ik heb de installatie via de CD van Norton Antivirus 2011 proberen te herinstalleren. Nu krijg ik de compabiliteitsmelding dat Windows 8.1 niet meer compatibel is met Norton Antivirus 2011.

Wat kan ik doen om Norton op mijn PC opnieuw te installeren?[ATTACH=CONFIG]29844[/ATTACH]

aangepast door rutor
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.