Ga naar inhoud

Laptop kan geen verbinding maken met de router

joeribogget

Aanbevolen berichten

Ik heb daarstraks een nieuwe router gekocht, omdat men oude kapot was , een cisco x 1000

Ik had deze geinstalleerd met de bijgeleverde cdrom, maar het draadloos internet viel geregeld weg, ik dacht aan een fout in de installatie ergens, dus ik doe een systeem backup van een uur eerder .

Toen wou ik het programma opnieuw instaleren, maar telkens als ik dit wil doen zegt ie dat ie mijn router niet kan vinden, en dus krijg ik ook geen internetverbinding.

Met de gewone kabel werkt het internet wel, en de router is goed aangesloten daar ben ik zeker van.

Ook de draadloze verbinding staat in het netwerkcentrum, maar als ik hierop klik zegt ie hele tijd internet verbinding onmogelijk

Iemand een idee waar dit aan kan liggen of hoe ik het kan oplossen ? Merci

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarstraks een nieuwe router gekocht, omdat men oude kapot was , een cisco x 1000

Je hebt een nieuwe router gekocht en met uw browser naar de nieuwe router gaan.

Daar bij lan gedeelte een screen maken door op prt scr te klikken en plakken in uw tekenprogramma en opslaan als JPG en hier uploaden.

Best vermelden om welk merk, model en type de nieuwe router is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.