Ga naar inhoud

[OPGELOST] Grafische kaart of scherm?

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een game probleem...

sommige games geven geen probleem.

Maar nu wou ik need for speed underground 2 spelen, een nogal oude game die niet veel vraagt, en ik moest direct de graphics op het laagste zetten, anders schrokt het beeld.

Is dit mijn grafische kaart of mijn scherm dat niet goed is?

info

grafische kaart:

2jb34tw.jpg

scherm: hp L1925

En dan ineens mijn volgende vraag: de oplossing...

Waar moet ik dan op letten voor een nieuw(e) grafische kaart/beeldscherm?

Tips daarvoor?

! Let een beetje op het geld, ik ben maar een student met een klein weekend jobje dat spaart voor een auto :P

(andere info over mijn pc: http://www.pc-helpforum.be/f152/dell-inspiron-531-19-inch-hp-10624/ )

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je grafische kaart is niet echt sterk.

Misschien met je Vsync eens opzetten , kan je doen in een game bij instellingen.

Kan soms helpen tegen schokkend beeld, maar je FPS gaan wel naar omlaag.

Test je scherm gewoon eens op een andere pc, dan zie je direct of het aan je scherm ligt(wat ik betwijfel)

Volgens mij is je grafische kaart gewoon niet sterk genoeg.

Draai anders 3dmark06 eens, wat is je score?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

3dmark06 is een benchmark programma dat je gebruikt voor het checken van je prestaties..

Hierbij kunnen we direct even kijken of je kaart slecht presenteert..

Nu wil ik je wel advies geven waar je het best op let als je overgaat naar de aankoop van een nieuwe grafische kaart want de grafische kaart in jou pc is niet bepaald sterk..

Als u een echte gamer bent raad ik je de HD4870 X2 aan maar qua prijsklasse ligt die wel redelijk hoog en wordt deze alleen maar aangeraden als u zware games speelt..

Waar ik direct denk aan crysis, Far cry en dergelijke..