Ga naar inhoud

[OPGELOST] Grafische kaart of scherm?

Gast

Aanbevolen berichten

hehe :)

ja maar er steken nog 2 andere kaartjes in. draadloze netwerk en iets dat ik eigenlijk niet weet, maar zal wel geen effect hebben op het slot voor de grafische kaart.

Dat is nog een andere vraag :P die kaart die ik niet weet...

staat een telefoontje op, dat is mijn modem toch niet denk ik, want die zit erboven.

Is dat een fax kaartje ofzo? heb ik dat eigenlijk wel nodig?

Dit is een domme vraag, vooral voor iemand die informatica beheer volgt xD maar ja, zo leren we dingen bij hé :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

hallo, hier ben ik weer :)

ik heb even nagedacht... was wel interessant daar bij azerty.

Maar ik zou ook nog graag ineens een toetsenbord en muis mee bestellen, en bij azerty, is het meeste qwerty :P .

dus, kunnen jullie nog eventjes advies geven:

FORCOM webshop

zo 60/70/80...(90 wordt al veel) euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil graag wel nfs carbon en pro street (en de kommende undercover) op hoogste graphics willen spelen.

En met een prijs van 100 euro kan ik dan ook nog leven :)

allé ja, bekijk even de forcom webshop.

Het is vakantie nu, dus ik zou wel iets willen bestellen dan. Ik heb al een muis en toetsenbord in gedachte, enkel die grafische kaarten graak ik niet goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als grafische kaart zou ik deze nemen.

Een Sapphire HD4670 512MB, komt op het niveau van 9800GT wat ik zelf heb, alleen is de HD4670 goedkoper en tikkeltje sneller.

NFS Prostreet enzo kan je daarmee makkelijk op hoogste kwaliteit aan, ik heb zelf een 9800GT en dat gaat zonder problemen.

NFS is dan grafisch ook niet zo zwaar, misschien moet je een beetje "eye-candy" (AA en AF) afzetten, maar ik denk het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.