Ga naar inhoud

[OPGELOST] Grafische kaart of scherm?

Gast

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

vandaag aangekomen die radeon 4670 ! In het weekend er even insteken :)

ook men nieuw toetsenbord en muis.

Ik heb het Logitech G11 Gaming Keyboard genomen... en ik sta echt versteld, dat ding is geweldig :D

zelfs met 2 usb stations op, heb ik dan ook lekker men nieuwe Logitech Performance Laser muis ingestoken :D

echt knap toetsenbord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor te gamen zou ik je muis NIET in je toetsenbord steken. Dat toetsenbord maakt namelijk gebruik van een usb-hub (je komt nl van 1 kabeltje van je toetsenbord naar 2 op je toetsenbord + toetsenbord zelf), waardoor je extra latency veroorzaakt, zowel in je toetsenbord als in je muis (usb heeft een latency van 16ms).

Je reactie in FPS games zal dus een fractie sneller zijn als je rechtstreeks op de achterkant van je pc aansluit, en juist gelijk bij je ping kunnen een paar milliseconden al veel verschil maken in gamen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

NU maak je mij jaloers met dat toetsenbord...

G15 vind ik juist iets leuker, maar dan ook wel duurder natuurlijk.

Laat maar weten als je grafische kaart werkt.

Vergeet de drivers niet te verwijderen, met driversweeper ofzo.

Gaat anders botsingen geven...

hoe werkt dat driver sweeper ding? :s

ik zie: options-> cleaning

en daar staat dan 'select the driver you want to change'

en dan kan ik kieze in die lijst. Maar euh daar staat 'ati-display' en 'nvidia-display'.

welke moet er dan eigenlijk weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een puntje: bij 'software' (configuratiescherm) staat 'NVIDIA drivers' en iets over NVIDIA netwerk systeem.

Gaan die 'NVIDIA drivers' enkel over men grafische kaart?

want ik heb ergens gelezen dat ik dus eerst de drivers moet uninstallen van men oude kaart.

Dan de nieuwe erin steken en pc opstarten in veilige modus om daar met die driver sweeper de drivers moet verwijderen.

en dan gewoon de nieuwe drivers installeren.

daarom even dit voorbereidende werk...wat moet ik nu juist verwijderen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord...

Je moet inderdaad bij Software-Configuratiescherm "Nvidia Display drivers" verwijderen.

Je kan dit het beste in Veilige Modus doen, je resolutie zal nu veranderen en je scherm zal er "raar" uitzien.

Start je pc nog eens op in veilge modus, en start Driver Sweeper.

Als Driver Sweeper open staat vink Nvidia-Display aan en dan klik je op analyse, dan zouden alle overgebleven bestanden weg moeten gaan.

Zet je pc volledig uit, doe hem ook uit stroom. En installeer je videokaart.

Er zal we een CD met drivers bijgeleverd worden, maar ik zou deze niet installeren.

Deze zijn namelijk serieus verouderd, ga naar de site van ATI en zoek de juiste drivers.

Download deze en installeer ze....

Lukt het zo wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, het is gelukt :)

hij maakt percies wel veel geluid, niet dat mij dat echt stoort (maar de rest hier in huis wel :D )

Maar het werkt.

Nu zal ik eens een game spelen sé, en testen hoe die gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.