Ga naar inhoud

Back-up opnieuw installeren

TimM

Aanbevolen berichten

Hallo

Een tijd geleden is mijn videokaart beginnen lastig doen, waardoor ik steeds blue screen kreeg bij het opstarten (vastgesteld door plaatselijke zelfstandige).

Ik heb bij dezelfde zelfstandige een volledige back-up laten maken, voor ik mijn laptop teruggebracht heb naar Mediamarkt aangezien die nog onder garantie was.

Ik heb nu mijn laptop terug, normaal gezien volledig in orde, maar Windows staat er nu niet meer op. Ik heb al mijn bestanden, Windows inclusief, op een externe harde schijf staan.

Mijn vraag nu: hoe zet ik al die bestanden en Windows terug op een laptop waar geen Windows opstaat?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een nieuwe videokaart geplaatst wordt hoeft Windows niet opnieuw geïnstalleerd en zal deze de nieuwe videokaart gewoon herkennen.

Maar nu heb je het opeens ook over een nieuw moederbord? :hmmmm: Indien het nieuwe moederbord niet identiek is aan het oude zal Windows opnieuw geïnstalleerd moeten.

De vraag is nu wat is er juist hersteld?

Op onderstaande kwam nog geen antwoord:

Met welke software is die back-up gemaakt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het nieuwe moederbord niet identiek het zelfde is aan het oude zal die back- up helaas niet gebruikt kunnen worden.

Je zal dan een Windows installatie schijf nodig hebben.

Indien het wel een identiek moederbord betreft vraag je best die "plaatselijke zelfstandige" hoe die back- up terug geplaatst kan worden.

Er is namelijk een opstartmedium nodig ( cd of dvd) waarmee je die back-up moet terug zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.